Általános szerződési Feltételek

1.Szerződés alapfogalmai

1.1 Szolgáltató adatai:
Cég neve: Goodevent Rendezvényszervező Kft.
Cég képviselő neve: Harsányiné Bodóczi Ildikó
Cég székhelye: 1161 Budapest, Hangulat utca 14.
Cég adószáma: 24394763-2-42
Cég cégjegyzékszáma: 01 09 174934
A továbbiakban: Szolgáltató

1.2 Szolgáltató
elérhetősége:

Iroda és levelezési címe: 1162 Budapest, Timur utca 74.
Telefon: +36303452041
e-mai: info@vingardium.hu
Honlapok:  https://vingardium.hu;
https://eventandmarketing.hu; https://cooltix.hu/event/6602a9fd7dfd9b7ab3c7407c


Az ügyfélszolgálat munkanapokon, munkaidőben 9:00-15:00 között hívható. 

1.3 A Vásárló:
A Vásárló az, aki a Szolgáltató hivatalos honlapján (https://vingardium.hu; https://cooltix.hu/event/6602a9fd7dfd9b7ab3c7407c) a szolgáltatást igénybe veszi és a honlapon keresztül valamilyen terméket vásárol, és az ÁSZF-eket magára nézve kötelezőnek fogadja el. A Vásárló a honlapon található információs adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait. A Szolgáltató ezeknek megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vásárlónak a bejelentkezés során lehetősége van adatait ellenőrizni/módosítani. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Vásárlót terheli. A Szolgáltató a nyilvánvalóan hibás vagy hamis bejelentkezést jogosult törölni, továbbá kétség esetén a Vásárló valódiságát jogosult ellenőrizni. 

 

 

 

2 Általános szerződési feltételek célja, az irányadó jogszabályoki

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.(II.26.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Rendelet), valamint a Polgári Törvénykönyvben (a továbbiakban: Ptk.) foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

 

2.1 Általános
szerződési feltételek elfogadása

Az Általános Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a
szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Vásárló a Szolgáltató által
nyújtott szolgáltatást csak a Feltételek elfogadásával veheti igénybe.

2.2 Az Általános szerződési feltételek hatálya
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja. Jelen ÁSZF 2024. április 11. napjától határozatlan ideig hatályos. A jelen Általános Szerződési Feltételektől a szerződő felek egyes esetekben, így pl. kiállítókkal, vagy szponzorokkal, támogatókkal való együttműködés esetén eltérnek, mely eltérést a felek eseti megállapodása szabályozza.

 

3. A termék

A Szolgáltató által üzemeltetett honlapokon keresztül a Vásárló által kiválasztásra kerülő rendezvényről a Vásárló a Szolgáltató honlapjain igényei szerint tájékozódhat. A felek közötti jogügylet tárgyát (termékek) a rendezvényre szóló belépőjegyekre vonatkozó szervezési szolgáltatások képezik.

 

4. A termékek árai

A Termékeknél szereplő árak kedvezmény nélküli nettó árak, melyek az ÁFA-t (27 %) igen, de a kezelési költséget nem tartalmazzák.

5. A szerződés létrejötte és teljesítése

5.1 Rendelés online
A jegyekre vonatkozó megrendelés bejelentkezéshez nem kötött, azonban adatainak megadása szükséges. A vásárló megadja a kommunikációt szolgáló e-mail címét és a számlázáshoz szükséges adatokat. A Vásárló a jegyvásárlás menüpont alatt, a kívánt terméket a kívánt mennyiségben kiválasztja, majd a rendelés véglegesítésével elküldi.

A megrendelés akkor válik érvényessé, amikor Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja és a Vásárló a jelen ÁSZF elfogadását megerősíti, valamint az alábbi pont szerint a fizetést teljesíti. Amennyiben a Vásárló megrendelését a Szolgáltató a Vásárló e-mail címére küldött üzenetben visszaigazolja, és a visszaigazoló e-mail mellékletében a kiválasztott termékeket megküldi úgy a felek között Szerződés jön létre. Amennyiben a felek szerződéskötése nem online módon, hanem e-mail útján történik, úgy a felek írásbeli szerződésére a jelen feltételek az értelemszerű változtatásokkal kiterjednek.

5.2 Fizetési feltételek

Online megrendelés esetén a Vásárló a megrendelt szolgáltatások ellenértékét internetes úton, bankkártyával, a megrendelés elküldése során teljesíti. Szolgáltató garantálja, hogy Vásárló bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vásárló fizetési szándékát internetes felületen megerősíti. Az erre alkalmazott online felületen kívül leadott rendelés esetén (például e-mail) az ellenérték a megrendelés írásbeli visszaigazolását követően a felek által írásban megállapodott módon fizetendő átutalással (amennyiben rendelkezésre áll), készpénzben vagy bankkártyával.

5.3Számlázás

A Szolgáltató minden jegy és bérlet vásárlásról távszámlát bocsát ki. A vásárlás befejezése után e-mailben küldi el azt a Vásárló által megadott e-mail címre. Vásárló tudomásul veszi, hogy vásárlásáról kizárólag e-mailen keresztül kap számlát, a számlaadatok utólag nem módosíthatók. A Szolgáltató felhívja partnerei szíves figyelmét, hogy a távszámla nem minősül elektronikus számlának, elektronikus tárolásra nem alkalmas, ezért azt minden esetben ki kell nyomtatni. A távszámla kizárólag kinyomtatva felel meg az Áfa tv. 168/A § (1) előírásainak megfelelően, a számla elektronikus tárolásra az Áfa tv. 179 § (2) hivatkozva nem alkalmas. A távszámla papíralapú számlának felel! A számla aláírás és pecsét nélkül is érvényes! A távszámla PDF dokumentumolvasó szoftverrel (Adobe Reader) megtekinthető. A számla rendezvényre történő belépésre nem jogosít.

5.4 A Termék átvétele

Vásárló a vásárlás végén e-jegyet vagy elektronikus utalványt kap. Az elektronikus utalvány a rendezvény látogatására alkalmas, azonban szükséges a jegyek érvényesítése a rendezvények erre kijelölt pontjain. A Vásárló a jegyének felmutatásával az adott rendezvényre érvényes karszalagot kap.

5.4 A szerződések kezelése

A Szerződéseket (megrendelés és visszaigazolás) a Szolgáltató online rendszerében tárolja, a rendelések kapcsán a visszaigazolások és a kiadott számlák megőrzésre kerülnek az erre vonatkozó szabályok szerint. A vásárló az e-mail címére kapott visszaigazolást és a számlát megőrizheti.

 

6. Jogok és kötelezettségek

6.1A Szolgáltató szolgáltatói kötelezettsége és felelőssége

6.1.1 A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében. A Szolgáltató, mint a rendezvények szervezője semmilyen felelősséget nem visel a rendezvényen részt vevők általa elháríthatatlan cselekményeiért, sem a Vásárló magatartásáért különös tekintettel az alkohol fogyasztás szabályainak megsértéséért.

6.1.2 A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek erőhatalom, természeti csapás (vis maior), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

6.1.3 A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért, elírásokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Vásárlás véglegesítése során kifizetett ellenérték tartalmazza a Szolgáltatást terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t).

6.1.4 A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklám-felhasználás, sem egyéb célra – a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult. A Szolgáltató a Vásárló adatait az erre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli, figyelemmel a jelen ÁSZF-hez csatolt adatkezelési feltételekre is.

 

6.2 Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése
6.2.1 A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatán, valamint az info@vingardium.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben harminc (30) napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik. A Szolgáltató felügyeleti szerve: Budapest XVI. kerület Önkormányzat Jegyzője.

6.2.2 A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése – így különösen egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelenség esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása – érdekében a békéltető testülethez fordulni. Az eljárásra a Vásárló lakhelye vagy tartózkodási helye, ennek hiányában a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testület illetékes. Az eljárásra – a Vásárló erre irányuló kérelme alapján – a fentiek szerint illetékes testület helyett a kérelemben megjelölt békéltető testület illetékes. A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének postai címe: Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel.

6.3 A Szolgáltató felelősségének korlátozása
6.3.1 A Szolgáltató és informatikai közreműködője a törvényben foglalt kivételekkel semmilyen körülmények között nem tartozik kártérítési felelősséggel, ideértve korlátozás nélkül a közvetlen vagy a közvetett, speciális, esetleges következményekért, veszteségért, költségért való felelősséget, amelyek a szolgáltatással és az annak elérését szolgáló honlap működésével vagy esetleges hibáival kapcsolatban merültek fel, akkor sem, ha a lehetséges károkról, veszteségekről vagy költségekről tájékoztatás történt. A Szolgáltató a szolgáltatás hibás teljesítéséből eredő esetleges károkért a szolgáltatás tárgyát képező termékek ellenértékének erejéig felel.

 

6.4 A Vásárló jogai és kötelezettségei

6.4.1 A Vásárlónak a bankkártya fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie és a Szolgáltató részére meg kell küldenie az erre vonatkozó online bejelentkezési űrlapot, az esetleges tévedések, félreértések elkerülése végett.

6.4.2 A Vásárló által megadott téves adatokért és az azokból adódó költségekért, károkért, a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért a Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget.

6.4.3 A Vásárló kötelessége a Szolgáltatás árának a kikötött fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás ellenértékét a Vásárló nem fizeti meg, akkor a megrendelt Szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből, és a Szolgáltató a meghiúsulásból eredő igényeit a Vásárlóval szemben érvényesítheti.

6.5 A Vásárló elállási joga:
6.5.1 A Szolgáltatónak nem áll módjában sem jegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni. A jelen feltételek szerint végrehajtott vásárlással Vásárló beleegyezését adja, hogy a Szolgáltató a teljesítést, illetve azt teljesítettnek tekintse (a saját nyomtatású, valamint személyes átvétellel igényelt jegyek és bérletek esetében). Vevő a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének l) pontjának értelmében elállási jogot a vásárlást követően nem gyakorolhat, tekintettel arra, hogy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás egy meghatározott időpontra vagy idősávra szól.

 

6.6 Bankkártyás online fizetési rendszer

6.6.1 A bankkártyával való fizetések az erre vonatkozó jogszabályi és banki előírások szerint történnek, az erre szolgáló, kódolt weboldalon (OTP – Simple Pay) keresztül, így a Vásárló banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Az online fizetéssel kapcsolatos kérdések, észrevételek esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata nyújt segítséget.

6.6.2 A Szolgáltató a megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A Szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

6.6.3 A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásából adódó károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követelheti. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A Vásárló a hibás, téves megrendeléséből fakadó kárt maga viseli.

6.6.4 Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: info@vingardium.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő tizenöt (15) napon belül kivizsgálja, és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja. Amennyiben a Vásárló az igénybe vett Szolgáltatás áránál kevesebb összeg kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelt különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése nyolc (8) napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a költségek és az esetleges szerződéses igényeinek levonása után tizenöt (15) napon belül jóváírja.

6.6.5 Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS

6.6.6 A bankkártyás fizetési ellenérték kizárólag Forint devizanem alapon teljesíthető.

 

7. adatvédelem

Adatvédelmi nyilatkozat


Tájékoztatjuk Tisztelt Vásárlóinkat és honlapunk látogatóit, hogy az általuk tett adatszolgáltatás önkéntes. Személyes adataikat a Goodevent Rendezvényszervező Kft. (székhely: 1165 Budapest, Hangulat utca 14. cégjegyzésszám: 01 09 174934) dolgozza fel és kezeli. Az adatokat kizárólag a vevő által megrendelt termékekkel kapcsolatos szolgáltatások nyújtására és aktuális akciókról történő értesítés céljára használjuk fel. Az adatkezelés időben nem korlátozott. Ön jogosult tájékoztatást kérni (a Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségeken) adatai kezelésének módjáról, továbbá bármikor kérheti azok módosítását, törlését. Tájékoztatjuk, hogy a honlapunkon megadott személyes adatait a mindenkor hatályos adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelően bizalmasan kezeljük. Az adatokat csak meghatározott és törvényes célra tároljuk, a tárolás során azok biztonságáról gondoskodunk, megakadályozva a jogtalan hozzáférést, megváltoztatást vagy terjesztést. Az adatokat harmadik személynek nem adjuk ki. Az adatokat a Goodevent Rendezvényszervező Kft. által korábban szervezett programokon való regisztráció során, vagy a hírlevelünkre történő feliratkozáskor rögzítettük. Az alábbiakban találhatók azok az irányelvek, amelyek abban az esetben érvényesülnek, ha Ön oldalaink meglátogatása során személyes jellegű információkat ad meg. Az Interneten ugyanolyan gonddal védjük Ügyfeleink adatait, mint bármely más esetben, amikor kapcsolatba kerül velünk. A honlapjaink használatával Ön hozzájárul ahhoz, hogy az oldalak sütiket használnak.


Jogi nyilatkozat
A honlap tartalma eltérő megjelölés hiányában a tartalomszolgáltató szellemi alkotása, mely így csak a vonatkozó törvényi korlátok között használható fel. A honlap információi kizárólag a forrás megjelölésével alkalmazhatóak. A honlap tartalmi és formai alkotórészei közlési engedély esetén sem változtathatók meg és nem használhatók fel a honlap tartalmától eltérő célra. A tartalomszolgáltató által közzétett, harmadik személyek szellemi alkotásait (cikkek, tanulmányok) felhasználni kizárólag a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. rendelkezései szerint lehetséges. Minden e korlátokat átlépő felhasználáshoz az adott szerző hozzájárulása szükséges. A honlapon található külső hivatkozások (linkek) követésével letöltött tartalom nem áll a tartalomszolgáltató befolyása alatt. Amennyiben azt az arra jogosult kéri, a linket a tartalomszolgáltató törli vagy módosítja.

Felhasználási feltételek
Azzal, hogy belép a https://vingardium.hu honlapra, illetve azok valamelyik (al)oldalára, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója az oldalnak: a felsorolt website-okon található tartalom a Goodevent Rendezvényszervező Kft. szellemi tulajdona. A honlapon felhasznált tartalmak és fotók akár eredeti, akár módosított formában történő forrásmegjelölés nélküli felhasználása és közlése tilos. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. A Goodevent Rendezvényszervező Kft. követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését. Amennyiben hírt szeretne adni rendezvényeinkről, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Az adatok, elemek, fotók, vagy tartalmak engedély nélküli felhasználásával annak felhasználója elfogadja, hogy minden felhasznált elem után naponta 20 000 forint, azaz húszezer forint térítést köteles fizetni a Goodevent Rendezvényszervező Kft. részére.

Süti (cookie) szabályzat
Weboldalunkon a zavartalan működés és a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket (cookie) használunk. Az oldal (mint más weboldalak is) folyamatosan adatot gyűjt sütik segítségével a látogatóiról.  Weboldalunk használatával Ön elfogadja, hogy az oldal a jelen szabályzattal összhangban sütiket használ.

Mi az a süti?
A cookie-k vagy sütik kis adatfájlok, amelyeket a böngésző helyez el a felhasználó számítógépén vagy eszközén. Információt gyűjtenek a látogatók szokásairól, és általánosságban megkönnyítik a weboldal használatát a felhasználók számára. A sütik önmagukban nem gyűjtik a számítógépen vagy a fájlokban tárolt adatokat. A sütik lehetnek „állandó” vagy „ideiglenes” sütik. Az állandó sütiket a böngésző egy meghatározott időpontig tárolja, feltéve, hogy azt a felhasználó korábban nem törli, az ideiglenes sütiket azonban a böngésző nem tárolja, az a böngésző becsukásával automatikusan törlődnek.

Milyen sütiket és milyen célból használunk a weboldalainkon?
A honlapjainkon jelenleg Google Analytics sütiket használunk. Teljesítményt biztosító sütik (analitika) A Google Analytics sütik segítségével információt gyűjtünk látogatóink viselkedéséről és jellemzőiről. Ez segít számunkra, hogy a későbbiekben még átláthatóbbá, könnyebben használhatóvá tegyük a weboldalt. Ezek a sütik nem képesek Önt személy szerint beazonosítani, például nem rögzítjük az Ön nevét és email címét; az adatokat összesítve és névtelenül tárolják. Az IP címet is csak részben rögzítik.

További információ:
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage

 

Bizonyos céloldalak meglátogatása esetén a felhasználó eszközére harmadik fél általi sütiket (pl. Google AdWords Conversion Tracking, Meta, Tiktok) is elhelyezhetünk. Ezek biztosítják kampányaink sikerességének mérését. Beazonosítást lehetővé tevő információkat ennél a sütinél sem tárolunk.

A sütik (cookie) ellenőrzése, kezelés és kikapcsolása
Böngészőjében lehetősége van a sütik beállításait ellenőrizni, megváltoztatni és kezelni. A legtöbb böngészőnél (Safari, Google Chrome, Firefox, Microsoft Internet Explorer) alapbeállítás, hogy a sütiket automatikusan elfogadja, amelyet aztán később módosíthat.

Természetesen a sütik letiltása lehetséges és bizonyos böngészők (pl.: TOR) ezek gyűjtését megakadályozza, megfontoltan járjon el ezzel, hiszen ahogy a legtöbb weboldal esetében, úgy a mi oldalainkon is a problémamentes működéshez elengedhetetlen a sütik használata, így azok tiltása, vagy korlátozása hatással lehet a weboldal használhatóságára, egyes funkciók működésére.